![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#25 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Scriptet (bn.gs) är fullt av fel (åtminstone i TS2009). t.ex. * När man sätter på strålkastarna släcks innebelysninen (skall vara tvärt om) * Blinkers fungera ej (skall styras av nästa växels läge) * Skyltväxlingen i körläge vet jag inte hur det funkar (behövs kanske nån rule?) Jag är dålig på script - om nån scriptguru kunde titta på bn.gs vore bra. * Möjligen kan man använda "innentag.im", göra en förarhytt i gmax och attacha den i configen? Jag kommer att övergå till andra projekt snart - men jag skall försöka hinna fixa till M31:an så gott jag kan och ladda upp en reklamdekorerad vagn när jag får bilder.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|