![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
newS: Thank you, glad you liked it
![]() Erik.H Oj, tusan, kontaktledningsstolparna missade jag. Kolla i downloadsdelen i forumet. I tråden "swedish contents by news" finns stolparna ![]() Hmm, längre plattformar? Dels är de plattformar som finns nu inte tänkta för RC-tåg.. Endast den långa plattforman på Nordstan & plattformarna på Ömål är tänkta att IC ska göra uppehåll vid, samt dubbla tågsätt vid rusningstid stannar bara Nordstan - Ömål - Slageberg. Ev. så att jag gör längre plattformar på linje 2? Då måste jag dock ändra hela spårläggningen i Nordstan vilket inte här helt lätt, för det räcker inte med en lång plattform då? Men nu som sagt är det inte tänkt att IC tåg ska stanna på några stationer förutom Ömål. Banan är ju anpassad för trevagnars tåg.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|