![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du lägger en liten kortare spårbit, före och efter växeln och sen använder verktyget, för att rätta ut spåret på dom små spårstumparna. Så får du snyggare växlar och kurvor.
När du använder Tomas svenska spår. 2, 4 och 16 meter. Använd då 2 meters, på kurvor och växlar. Samma sak gäller, om du använder andra spår.
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Dagens tips: Om man inte vill se alla splinespunkterna så klicka på "alt" och "O" på tangentbordet. Vice versa användbart också om man vill se dessa när man är i objektmenyn. Kanske också kan vara användbart när man tar screen shots och vill ha bilderna "rena" från splines. Hälsningar
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Snygg bana, väntar tills den läggs ut för download
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Är det något från svenska tåg skivorna?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag tror det, för jag hittar den inte på DLS. Den heter "Signpost local". Banan är hopsatt med min egen. Den heter "Mark Brandenburg" som jag försvenskat. Skaparen heter "spikerod". Finns på DSL. Om jag får ett OKey av honom så kommer jag på sikt att lägga ut den tillsammans med min egen. Hälsningar
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Ett tips bara...de hade sett mycke trevligare ut om du använde RTS-spår. Romanian Trainz Studio...de har skitbra spår...sen finns de några kinesiska som har jättebra betongslipers-spår men de ser ut som myrornas krig 10 m framåt -.-
RTS har både jättefina trä och betongslipers...checka in alla spår på http://www.trainzro.com/downloads_trackside.php Senast redigerad av desse56 den 2010-07-28 klockan 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
rc611 Bygger en Sj Fantasi rutt. Senast redigerad av Rc611 den 2010-07-28 klockan 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Om det är 04 eller 05 vet jag inte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
De finns på STW´s hemsida
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Tack ! Men skullöe du kunna göra en länk till sidan där bommarna finns på för STWs hemsida strular.
MVH rc611 Senast redigerad av Rc611 den 2010-07-28 klockan 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Föresten vilken av sidorna går du in på? www.stw.se eller www.stw.se/index_swe.html den finns bara på den vanliga, altså den utan index_swe grejen
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2010-07-28 klockan 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Direktlänk : http://www.nikson.se/stw/vagskyddspaket.shtml
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Medlem
|
![]() Citat:
__________________ rc611 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Hej! Jag hittade bara dom blinkande skyltarna i Content manager. Vad heter bommarna och luftledningsskylten(livsfarlig ledning)?
Mvh rc611 |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|