![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bear.
Har fått tummen ur hållet, i nedre bakre regionen och skickat iväg, merparten utav dina bilar till DLS. Kommer att checka av allt materialet, som jag har lagt upp här på forumet och inte skickat iväg till DLS än.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag har fixade versioner på de flesta bilarna, synd att jag inte han säga det innan du laddade upp. Roterade för att fungera som trafik och så har jag börjat fixa en del vita genomslag i texturerna.
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Tror att jag har lyckats avbryta uppladdningen av dom, då dom fortfarande låg i Waiting to be Processed.
![]() |
#4 |
|
![]()
Bear, har du några ändringar på gång på lastbilarna?
Har börjat göra om fronten på Scanian, där jag tänkte fel vid mitt kladdande.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Om du är interesserad av ommappade lastbilar så kan jag återkomma i/efter helgen med om jag har haft tid att sitta med det eller inte. Det är ju lite synd att lägga tid på ommålningar på den befintliga mappningen som väll är ganska långt ifrån perfekt. Föresten, skulle du kunna tänka dig att ladda upp personbilarna ifall jag skickar över de fixade versionerna, då slipper jag nämligen byta till mitt kuidnummer på alla, det är ju några stycken. Egentligen borde jag fixa färdigt texturproblemen också innan de laddas upp, syns tillexempel på huvarna på post, sj och telia duetter med svart huv, problemet är att det behövs lite mera svart färg runt huven. Ett liknande problem finns i fronten på saab kombin.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Vore kul om man kunde måla upp några ekipage med div äkta skogsbolags-loggor och färger på oxå (och inte bara Bröd. Bäver ![]() ![]() Lät intressant med valbara påbyggnader oxå, om det bara är genomförbart vad det gäller måtten.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|