![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag behövde bara läsa första länken så inser jag att det endast måste finnas EN server som är ansluten till funktionen. Samtidigt så måste det finnas ETT gemensamt ställe där alla saker finns.
Klart! Om vi vill ha denna funktion med svenska saker, så måste vi krypa till korset. Och det är väl inte bara det? Till att börja med så är det bara INBYGGDA tillbehör som kommer att fungera. Och vem bestämmer sen vad som får ingå i Multiplayer, av det som laddas upp till DLS? Men bear och alla ni andra och jag. Varför inte förutsättnigslöst jobba efter bear's linje, så får vi se vad framtiden har att visa. Tillbaka till lite mer på gränsen till OT, radikala åsikter. Jag skulle vilja införa striktare regler för uppladdning av objekt till vårt forum. Det man laddar upp ska vara komplett och/eller delar av det ska finnas på forumet, eller inbyggt, eller på DLS. Om man använder andras objekt så ska man be om tillåtelse av upphovsmannen att packa med detta. Det var länge sen jag laddade hem t.ex. en bana från vårt forum, eller DLS, och försökte finna alla tillbehör. Man skräpar ner med saker som aldrig kommer till användnig nån' annanstans. Man avinstallerar rutten, men kvar blir skräpet.