![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Om jag har läst din ursprungliga fråga rätt. Så kan du inte hämta hem och installera objekt med ett frågetecken före.
Jag kan lunga dig med att du behöver inte installera om trainz. Det är lika för min del. Frågetecknet betyder att det specifika objektet inte finns på DLS. Åtminstone som jag har uppfattat saken om man läser på det engelska forumet. Dom gånger jag provat ladda ner ett objekt med frågetecken, har det blivit en röd rad längst ner på CM3.3. Där står något om att "URL could not be found on DLS" om jag kommer ihåg det rätt. Och jag tror att ? betyder "location unknown"
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Men de nu aktuella sakerna finns ju på DLS!! Jag kan ladda ner dem till den egna hårddisken för att sedan installera dem i Trainz 2010 den vägen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|