![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Visst ekankal jag kan också skriva fel. 2010 skall det vara. Men felet kvarstår ändå. Jag har också en First Class Ticket men det kan ju knappast vara svaret på frågan.
Jag har fortsatt att undersöka felet och sett att det gäller inte alla saker på DLS. Jag prövade att ladda hem ett lok, KUID 433305:100103:1 och det gick bra. Visserligen saknas det delar men ändå. Men går jag över till rälsen KUID 283523:38012:3 där jag först stötte på felet är det stopp. Det gäller hela den serien, ingen går att ladda ner via CM 3.3. Jag har också prövat att ladda hem andra saker från 283523 men det har gått bra. Vidare så har helt slumpmässigt prövat att ladda hem olika saker och visst det mesta verkar gå bra men mycket går inte att ladda hem. Så här ser det ut. CM 3.3 - Download Helper.jpg |
![]() |
![]() |