![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Filipstad
Inlägg: 239
|
![]()
Det där känner jag igen. jag ökade upplösningen till max och körde open gl. Just nu kör jag direktx, och det fungerar även det.
Mina instälningar är dessa DirectX 1920x1080 32 bitars Fullscreen Aspect ration auto Antialias mode off |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Skåne, Linderöd
Inlägg: 510
|
![]()
Du har samma problem som jag när jag började använda Ts2010. Det fungerar bättre med DirectX. Text problemet fick jag också, men det löste sig genom att jag avmarkerade " vertex offset" se bilden.
Uppdatering av mig själv. Testade att justera Vertex Offset med hjälp av regelaget. Vilket jag inte gjorde innan. Och det blir bättre om man drar det till höger. Inte fullt till höger, men ungefär där den röda ringen slutar. Du får testa dig fram vilket du tycker är bäst. Vad gör det egentligen i spelet??.
__________________
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2011-06-07 klockan 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|