![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Har äntligen fått klart för mig att SL avbrutit upphandlingen om nya tunneltåget C30, så nu blir det Cx några år till.
![]() |
#2 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Är du en sådan som vill behålla X1 också? ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker om de gamla vagnarna och X1 kunde dom fått ha kvar.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Har glömt att berätta att mitt Sommarlov har börjat idag förmiddag och har fått betyg. Har (VG) i alla 3 "kärnämnerna" Matte, Svenska och Engelska. var ett av mina mål i skolan förut. Undrar ni hur det ligger till för mig i skolan nu till i höst. har jag nu
3 G (Godkänt) 12 VG (Väl godkänt) 1 MVG (Mycket väl godkänt) Höstas hade jag 10 VG 6 G
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Varför hänga med i utvecklingen om de nya vagnarna bara krånglar hela tiden.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|