![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1201 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Vid 21.00-23.00 tiden igår rullade ett X55 tåg sakta in i Tumba
![]() ![]()
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2011-05-20 klockan 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Åker till Luleå med nattåg imorgon kväll ska bli kul. Ska fira en morbror som fyller 50.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Teoriprov och uppkörning bokat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 |
Medlem
|
![]()
Börjar nytt jobb på söndag!
![]() Sjukt nervös, men ser riktigt mycket fram mot att byta liv - och bo i lastbilen! ![]()
![]() |
#1206 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Åker söderut..snart ....en sisådär 300 mil.. det blir med flyg.. och de brukar ha tidskriften "MOJO".. engelsk musiktidskrift på flygplatsen.. god mat, kultur och badstrand "en masse"...
![]() |
#1208 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Kommer hålla mig mellan Sverige och Nordnorge, jag! ![]()
![]() |
![]() |
#1209 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Bara några dagar kvar, sen åker man till Tyskland på språkresa!
![]()
![]() |
#1210 |
Medlem
|
![]()
Fick ledigt idag och kunde därför vara med när flickvännen tog studenten och på hennes mottagning i kväll.
Då kan man ju acceptera att spendera helgen ute på vägarna istället...
![]() |
#1212 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() Citat:
![]() Ha det bra på vägarna Dson. Hoppas du får köra en Scania. ![]()
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2011-06-08 klockan 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har sommarlov nu äntligen!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har kört två veckor, Scania R500 Topline, från Halmstad i söder till Tromsø i norr. ![]() Det var mysigt att ligga ute, för sig själv. Jag trivdes rätt bra med den delen. Men det gör för ont att inte få träffa flickvännen... Men den avgörande faktorn är att åkeriet tyvärr är för oseriöst. Fusk med kör & vilotiderna, press att köra för fort (Jag vill inte köra 90 genom 50-skyltade städer och samhällen...) och så vidare är ingenting jag vill hålla på med. ![]() Åkaren vägrar dessutom skriva kollektivavtal och anställningsbevis, något som för mig är viktigt.
![]() |