![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Det är en komplex modell i alla avseenden, och den är ursprungligen optimerad för TRS2004/06. En tung bit är också skripten kontra modell (som LAn nämner). Men om ni modellbyggare får till en modell som ni är nöjda med, så lovar jag att jag ska göra skripten mera "lätta" också.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har du fått filerna än?
Om inte så väntar jag och Josu fortfarande på grönt från David. Då skickar jag över filerna till dig direkt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Filerna ligger i din inkorg nu Lennart! Kör hårt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Har tittat på SVoyagers filer och tyvärr måste jag ge upp detta projekt av följande anledningar:
1. Modellen är byggd på ett sätt som jag är totalt obekant med! 2. 3Dmax-versionen stämmer inte med min. 3. De sammanvävda mesherna och animationerna klarar jag inte ut. Den ende som kan fixa detta är nog SVoyager, men jag tror inte han har lust längre? Så ni får väl köra vidare med något för små C20-tåg. I CAB-mode märker man inte så mycket av detta! Detta är i sanning det mest avancerade jag skådat i Trainz hittills men stopp är stopp! Därmed är denna tråd för min del avslutad!!!!! ![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|