![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
lan, säger det åter igen, du är helt FANTASTISK!
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Jag kan bara instämma. LAn du är en nestor. Man kan knappt tro att det är samma lok i grunden i början och slutet av tråden. ![]() ![]()
MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2012-07-04 klockan 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
lan, säger det åter igen, du är helt FANTASTISK!
![]() ![]() mvh john
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Fantastiskt. ASEA hade blivit stolta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Kan bara instämma med alla andra, helt fantastiska lok!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Bara att instämma med föregående talare. Bra Jobbat! Det blev riktigt snygga!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... är om loken skall ha glans eller ej. Jag ha lagt på en reflektion med hjälp av en avfotograferad julgranskula av guld (samma teknik som på många av mina andra lok). Nu är det så att vi som jobbar med detta har olika uppfattning om detta. Jag är medveten om att endast splitt nya lok och vissa museielok har glans, efter ett tag blir de matta av väder och vind.
Så nu frågar jag publiken: Skall loken vid leveransen ha glans eller ej??? En version utan glans finns naturligtvis också (se bilderna).
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|