Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-12-06, 19:48   #20
svenolov
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Novelty av John Ericson[/url] (och LAn)
Och varför citerar jag ovanstående tråd. Det har väl ingenting med denna tråd att göra?
Jo det har det! Se på taggarna (sökord). Vilken användare kommer på att söka efter "sverige är bättre än england"?

Lennart, du har själv sagt ...
Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
... att inte vem som helst kunde infoga taggar. Om alla begränsar sig till 2-4 taggar , och väl formulerade, är det inga problem, men sen finns ju vissa "Narcisser" som kommer att lägga in hundratals taggar till sina saker. Hoppas vi slipper dom på "vårat" Forum . Goda initiativ är alltid tveeggade, vi får väl se
... och så gör du det själv. Den första av alla!

Innan du lägger ner allt vill jag att både du alla andra läser detta inlägg till slut. Det blir rosor också.

Om ni läser ovan så är taggar lika med sökord. Varför vara så ego? Har ni svårt att se det fån användarens/nedladdarens synvinkel. Och vad ska vi göra åt det i så fall?

Ett ex. "tankvagn" är EGO, men "godsvagnar, tankvagnar" ger fler resultat och glädje för den som söker.

ROS! Lennart, jag ser att du lagt in spårvidd (891mmm) i några av dina inlägg. Det är ett bra exempel på ett bra sökord! Detta sökord passar för många tillbehör. Tänk er själva om ni bygger en smalspårig bana och skriver in detta magiska ord. Genialt LAn.

Men jag tycker att stanardspårvidden är överflödig som tagg.

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).

Senast redigerad av svenolov den 2012-12-06 klockan 20:23. Anledning: Stavfel
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:56.