![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Testa att skapa taggar nu. Det borde gå nu. Hittade en inställning som gjorde att man blev nekad så länge man inte var admin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Nu kan jag redigera taggar, tack Fredrik!
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Laddade just upp 1435mm Förstling och lade till några taggar. Hoppas det funkar nu? Skall ge mig in i alla mina femtioelva downlods så småningom och sätta taggar!
Tack Fredrik!
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
... att inte vem som helst kunde infoga taggar. Om alla begränsar sig till 2-4 taggar , och väl formulerade, är det inga problem, men sen finns ju vissa "Narcisser" som kommer att lägga in hundratals taggar till sina saker. Hoppas vi slipper dom på "vårat" Forum
![]() ![]()
![]() |
#5 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() EDIT: Använd gärna bara gemener i taggarna, Det känns väldigt onödigt att t.ex. ange både Ånglok och ånglok. Lennart, du skriver i dina senaste inlägg i Downloads. Citat:
![]() Numret 49933 är din installations-build (kan liknas med din användarmiljö och den indikerar också vilken uppdatering du har). Den är helt överflödig då det finns flera olika "builds" som har samma "Trainz Version" nummer. Slutsats: I ovanstående fall är det enda ni behöver skriva: Trainz Version: 3.3
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-12-03 klockan 15:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
"Build" 49933 tar jag med för jag vet att mina alster fungerar där, men du har nog rätt i att Trainz Version skall vara 3.3 och Build 49933. Skall göra så i fortsättningen!
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sen kan man ha andra problem med sin installation (build), kontra maskin, inställningar etc. Men har man rätt Trainz Version så beror problemet sällan på själva objektet ifråga.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-12-03 klockan 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
OK, då kör jag med den Trainz Version jag använder i framtiden (just nu 3.3)
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
EDIT: DETTA ÄR MYCKET VIKTIGT !!! Ni måste se det utifrån användarens (nedladdarens) synvinkel.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-12-04 klockan 14:47. |
|
![]() |
![]() |