![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2014
|
![]()
Nu fick jag in kopplet efter att ha tryckt samma sak åtta gånger på raken. Download - submit changes - download - submit changes... Väldigt konstigt. De kanske de andra objekten också kan trilla in i spelet. Tack för att ni försökt hjälpa till! Det uppskattas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
T44'an var det enda som funkade tillslut. Men alltså, jag har ett objekt. Trycker "view dependencies". Jag får då upp något tillhörande objekt med statusen "modified, faulty dependencies" alternativt "open for edit, faulty". Betyder det då att objektet är skapat i ett Trainz som inte är kompatibelt med mitt?
Väldigt klantigt av Auran isåfall och respektlöst mot personer som lägger ner massvis med tid och energi på att skapa objekt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Av dina bilder verkar det som det är Svenolovs skript som orsakar felen. Skripten är gjorda för vers. 3.3 och fungerar uppenbarligen inte i den version som Trainz2 har. N3V har väl missat bakåtkompatibiliteten igen i sin iver att göra Trainz för pekskärm. Detta bör du nog påpeka för dom !?
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Okej då vet jag! Har mailat och klagat lite
![]() Men det finns inget sätt för mig att ändra i scriptet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Knappast!
Svenolov slet i sitt anletes svett för att få sina skript att fungera till 3.3 och hade problem med anpassningen till 3.6 (TS2012). Svenolov sätter nog just nu sitt hopp till TANE. Vi andra dödliga får väl stilla avvakta och använda det som fungerar i resp. versioner.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|