![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Kan inte placera ut några som helst trackside objects
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har du någon annan bana installerad, förutom dom som ingår i TANE (dom är ju tyvärr låsta, värdelöst, om du frågar mej), som du kan se om det finns några signaler, etc. som är synliga, och som i så fall går att ta bort/sätta ut igen??
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja de har signaler mm och bygger jag en ny växel får den spelets original lever den röda spaken. Men deletar jag den kan jag inte sätta en ny??? Varesig spelets original eller en svensk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Jag känner igen det här felet. Se mitt inlägg under rubriken "TANE SP2 News" och datumet 2017-05-13 + några efterföljande inlägg.
Kolla bilden. Är det samma meddelande du får? Lösning: ????? Efter ett antal omstarter av TANE så fungerade det plötsligt. OBS: Lät TANE stå overksamt en längre tid och sen så startade jag upp arbetet med DEM HNJ. Sen dess har jag aldrig haft detta problem trots nedladdning av nya TANE SP2 patchar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
det e det som är det mest konstiga...jag får inget fel meddelande jag ser bara inga trackside objects....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Inte för att jag tror att det hjälper här, men du kan ju prova att köra en Rebuild database.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|