![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Som sagt, jag har bara testat ettan och kan bara skriva vad jag tycker om den. Tvåan har jag bara hört om, och vad jag har hört ska kontrollen inte vara speciellt bra.
Vad jag menar med att körkänslan är usel är att dels ljudet inte är särkilt realistiskt (i ettan). Dessutom känns det under bromsningarna som om bilen flyter ovanpå underlaget (vilket den naturligtvis också gör, men ni förstår vad jag menar). Vidare har jag för mig att styrningen var kantig i rörelserna, ungefär som TOCA 2 med andra ord fast tio resor värre. ____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med sparningar i Driver | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-31 16:29 |
Race! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-16 16:22 |
Gamla hederliga Toca 2 | Pson | Off-topic | 11 | 2002-08-16 11:55 |
Driver klarade inte 135 rutor. | 3L | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2002-05-07 10:44 |