![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag skulle nog påstå att man trycker på tangenten "G" som sitter centralt på tangentbordet!(höger om tangenten "f" för övrigt!?[:0]) Då lägger växeln om sig men det kan vara så att det är en automatisk växel som jag är osäker på om man kan lägga om?(därför bör man bygga med manuella växlar när man gör rutter enligt mig! ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Verklighetstrogrna växlar och korningar? | lan | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-02-29 19:49 |
Svårlöst problem [256-color-mode] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-10-12 20:20 |
Tåg spårar ur, fel växlar läggs om... | Pelle E | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-08 21:33 |
Hjälp, hur gör jag. Växlar. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2003-01-12 14:41 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |