![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
Ladda hem "Route Control 'Lite'" från
http://www.howintheworld.com/routecontrol.shtml Det är ett utmärkt pgm för att testa TrainSim utan att först behöva starta och då få reda på vilka vagnar eller lok som saknas! Jag använder alltid Route Control när jag har installerat en ny rutt och får därmed reda på alla problematiska filer. Sedan får jag hämta hem det som saknas eller gå in i srv- och con-filerna och editera med Wordpad. Om jag inte kan hitta vissa wag-filer så editerar jag helt enkelt in ett annat tågset. chr |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad är felet?! | StefanD | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-07-13 11:02 |
Spår och växelfråga - Hittat felet | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-04-19 23:16 |
Vad är felet ? | Jonte | Off-topic | 2 | 2002-09-23 11:52 |