Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-07-12, 19:45   #1
StefanD
Medlem

Reg.datum: Mar 2004
Skicka ett meddelande via ICQ till StefanD
Standard Vad är felet?!

Vad är det för fel på sökvertyget på DS, om jag söker t.ex. på Rolling stock/ all regions / all time periods/ Reskin all/ och dining cars får jag 0 träffar, oavsett vad jag söker på får jag det? Jag är inloggad för jag kan ladda hem via den "enkla" sökningen?[}]

Mvh
Stefan
StefanD besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2004-07-13, 11:35   #2
rotten
Medlem

Reg.datum: Jan 2002
Standard

DS och dess kringfunktionalitet lämnar tyvärr litet att önska. Själv sitter jag med en nyinköpt årsprenumeration på gräddfilen (First Class Ticket alltså) och får bara Retrying i download helper.

Beträffande din sökning så lyckades jag med den. Fick 33 träffar, bl.a. emges fina restaurangvagn.

Detta är hur jag sökte (notera att Text Search är tomt):

//John
rotten besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-07-13, 11:59   #3
MatsH
Månadens bild - Mars 2005

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Citat:
quote:Vad är det för fel på sökvertyget på DS, om jag söker t.ex. på Rolling stock/ all regions / all time periods/ Reskin all/ och dining cars får jag 0 träffar, oavsett vad jag söker på får jag det?
Så blir det för mig också. Jag var på jakt efter hjullastare för ett tag sedan ock sökte på ordet "Cat" under Vehicles och fick en hel del träffar. Gjorde samma sak lite senare och hittade då ingenting. Vet dock inte vad det beror på.

Citat:
quote:Själv sitter jag med en nyinköpt årsprenumeration på gräddfilen (First Class Ticket alltså) och får bara Retrying i download helper.
Är den väldigt nyinköpt? Samma sak hände mig också. Jag laddade hem saker men tyckte det gick så långsamt, så jag skaffade en First Class Ticket och aktiverade. Då fick jag Retrying hela tiden i download helper. Men efter ett par timmar så fungerade det och det gör det fortfarande. Jag tror att det tar ett tag för systemet att uppdateras.

mvh .... Mats
MatsH besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-07-13, 12:02   #4
rotten
Medlem

Reg.datum: Jan 2002
Standard

Jag köpte den strax innan midnatt i natt. Man tycker ju att det borde funka nu, 11 timmar senare. När jag aktiverade den som följde med köpet så fungerade det i princip på en gång.

EDIT: Nu funkar det äntligen.

//John
rotten besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Spår och växelfråga - Hittat felet knebert Landskapsdesign - MSTS / Open Rails 13 2004-04-20 00:16
Vad är felet? traffico MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 8 2004-03-26 18:23
Vad är felet ? Jonte Off-topic 2 2002-09-23 12:52

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:51.