![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Vad är det för fel på sökvertyget på DS, om jag söker t.ex. på Rolling stock/ all regions / all time periods/ Reskin all/ och dining cars får jag 0 träffar, oavsett vad jag söker på får jag det? Jag är inloggad för jag kan ladda hem via den "enkla" sökningen?[}
![]() Mvh Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
DS och dess kringfunktionalitet lämnar tyvärr litet att önska. Själv sitter jag med en nyinköpt årsprenumeration på gräddfilen (First Class Ticket alltså) och får bara Retrying i download helper.
Beträffande din sökning så lyckades jag med den. Fick 33 träffar, bl.a. emges fina restaurangvagn. Detta är hur jag sökte (notera att Text Search är tomt): ![]() //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Citat:
mvh .... Mats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag köpte den strax innan midnatt i natt. Man tycker ju att det borde funka nu, 11 timmar senare. När jag aktiverade den som följde med köpet så fungerade det i princip på en gång.
EDIT: Nu funkar det äntligen. //John |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Spår och växelfråga - Hittat felet | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-04-20 00:16 |
Vad är felet? | traffico | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-03-26 18:23 |
Vad är felet ? | Jonte | Off-topic | 2 | 2002-09-23 12:52 |