![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Den är inbyggd i 2006 men du hittar den även här: http://www.vsr.org.uk/?projectid=1 Bättre bild på det nedan
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-10-13 klockan 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Tack för tipset ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
mycket mycket fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Inte ofta jag skriver här, men nu måste jag banne mig göra det. Du är verkligen något enormt duktig! Så snyggt så det inte finns....
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar så mycket, alltid trevligt med lite beröm
![]() Faktiskt rätt kul att se de körbara lastbilarna köra jämsides med vanliga trafiken! Fick en liten idé nu om man kunde fixa en osynlig vagn att ha som "spacer" mellan två långtradare som kör på rad. Då räknas ju båda som ett tåg och med en förare. Undrar om någon sådan finns tro?
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Några nattbilder med
![]() Har nu bytt motorvägen till HP-trainz som är utan trotoar, har färre polys och korsningar där trafiken svänger "rätt". Hittade även en osynlig "spacer" så man kan köra flera långtradare som en. Vill passa på att tacka Bengan för alla vägskyltar och refuger mm som han laddat upp på DLS! Har nu ca 1.5 mil järnväg klar genom skog, skall börja på mera landsbyggd och sedan ett industriområde med anslutande bangård och knutpunkt. Som vanligt blir detta ett långtidsprojekt ![]()
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar, men vi får inte glömma emges (Mats Strid). Det är hans skyltar och jag har bara byt ut bilderna mot nya.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|