|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Citat:
Den är inte riktigt klar än, jag ska göra fps-test på den, med lite jämförelser på de tankar o ideer jag haft senaste tiden. precis som lutningsvisaren, ska jag lodda ner den och använda lägre upplösning på den andra lod-nivåerna. är mycket nyfiken om det i praktiken kommer att ge något. En stuga är ju ett litet tillskott i allafall, sånt behövs det mycket av... Ska se till att göra några varianter på den här, sen står andra byggnader på tur efetr det och efter att GDSJ är ute.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Hej Mazz.
Trött på att vänta på LLJ-rutten,Obsalut inte. Jag var inte så där intresserad av MSTS förrän jag råkade snubbla in på e-buzz-forumet. Läste era diskussioner om olika tåg och rutter och såg bilder från KMJ-rutten och inte minst du Mazz med ditt ruttskapande,givetvis alla andra ruttbyggare och tågskapare inom-utomlands. Mycket fin stuga du har knåpat ihop,det fodras ett tålamod för att skapa sådana objekt. Bra att kunna variera med ruttbygge och objektbygge, då blir man inte trött på det. Lycka till i fortsättningen. Mvh Traingoal |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Härlig kåk du snickrat ihop Mazz!
Ja, sånna kan man aldrig få för många av...
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
What a beautiful house, have you seen this house? (Citat från Rat race
)
|
|
|
#5 |
|
Hedersmedlem
|
En uppdaterad progresslista kan vara på sin plats...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Det närmar sig!
![]() Sitter och längtar med Raildrivern i min hand!
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Hedersmedlem
|
Citat:
Lysande Olaf, det glädjer mig... Så, bara några få moment kvar... Fick lite intressanta objekt från vår skicklige Tjalle, som bara måste med... Installerat o klart nu i GDSJ, provmonterat alla nya objekten... Ska göra färdigt hela station H1 med dessa, men de andra stationerna får ni pynta själva med dessa grejer... Ni ser säkert vad det är för nått... För mig som gillar lite detaljer o så, så va det här ett mycke välkommet tillskott... release-datum då? Njaaaaaaaaaaaee.... snart, jätte-snart... Jag tror vi pratar dagar äntligen...
|
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|