![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
vad får du för meddelande då? Kanske går att lösa det med.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
No extended shape data for A1t1msrt.s
failed to open texture ( samma fil) Shape failed to load. A1t1msrt.s no extended shape data for A1t40msrt.s failed to open shape file. global,shapes,a1t40msrt.s shape failed to load a1tmsrt.s no extended shape data for a1t1msrt.s failed to open file, global,shape,a1t1msrt.s shape failed to load. a1t1msrt.s samma medelanden kommer okså för fil a1t30msrt.s ochså kommer dom igen, det berors på var jag börjar hur många medelanden som kommer konstigt nog, dock så när jag kör så ser jag inga saknade grejer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det är nog galet med Globalmappen. Det hänger på hur du installerade X-tracks och NewRoad. Har du installerat X-tracks och sen NewRoad? Då är det fel ordning. Du skall installera NewRoad först och sedan X-tracks för att Global ska fungera. Prova så. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tidigare v10
|
![]()
precis vad jag gjorde, new road o sedan xtrack då xtrack tog lite längre tid att ladda ner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Tidigare v10
|
![]()
jag laddade hem o installerade newroads för ugefär två veckor sedan tror jag o jag laddade ner o installerade om xtrack i eftermidags från the-traind.de
men detta funkade ju inte som synes på denna bild Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ska vi messa med MSN? Gå till min profil och klicka på icon MSN. Du får ta emot Tsektion av mig genom Msn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tidigare v10
|
![]()
kan ej hitta din MSN icon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tidigare v10
|
![]()
aha jag såg det nu
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-01-04 klockan 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tidigare v10
|
![]()
Tyvär totte, det funkade inte det heller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Hei jeg har XTracks v3.17 Standard Edition og XTracks v3.18 Standard Edition liggende på min pc. Jeg er på MSN så hvis du trenger en av dem så kan jeg godt sende dem over på MSN hvis du trenger.
![]()
![]() |
#28 |
Tidigare v10
|
![]()
totte, om du kan testa skika över Tsection till mig igen så kanske det funkar, men vet ju alldrig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tidigare v10
|
![]()
tack för hjälpen totte, det funkar perfect nu
![]() |
![]() |