![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
|
![]()
Det finns på auran nu [
![]() ![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Senior Member
|
![]()
Tack för påminnelsen holol
![]() Nu finns den på STW's sida: http://www.stw.se /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() /Alex |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej!
Verkar inte som min Ue vill funka? , Har laddat hem den från Auran och installerat. Sen skulle jag välja den i menyn i serveyor och sätta ut den på spåret men så va den osynlig? Kan visa en bild från "Railyard" Listan! ![]() Nån som vet varför det är såhär? Har laddat hem den 2 ggr men den vill sej ej![8] ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Senior Member
|
![]()
Hur gör man satt man är på sidan av tåget[8] Som på bild 2 [8]
/Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
En riktig liten godbit! Här skall växlas!
//John |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Begin: - 00000E60 Prog 0:09.2 Trainz : Planet Auran username: 'Jonas123' - 00000E60 Prog 0:36.8 Trainz : TrainzHIDLoader> TrainzHID.dll initialised ? 00000E60 Warn 1:12.3 Trainz : Unable to load texture 'Downloads/kuid 1094 15/x32m_art/x32m_art_icon.texture' from 'world/dispatcher' End." Är det enda som står i jet loggen?!? , Står inget om Ue Orange...? ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Mycket snyggt lok! *loggar in på DLS för att hämta hem det* // Daniel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Visste nämligen inte vart Log0.htm fanns ![:I] Men tack för hjälpen iallafall ! "Train asset Downloads/kuid 36713 330 is missing a required Interior asset (<kuid:36713:55010>
![]() Laddade hem den och sen så fixade det sig ![]() ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Niträknare & STW-member
|
![]() Jo "osynliga" signaler är kul. Jag har haft några att leka med sedan första versionen av Trainz men det kan bli lite knepigt. Helst skulle man ju vilja ställa don tätt som du säger men då de jag lekt med har haft 3 lägen (rött gult resp grönt) och då är ju grundregeln att avståndet mellan 3 signaler måste vara större än bromssträckan från den största tillåtna hastigheten med det tåg som har sämst broms. Från samma kille fick jag några osynliga hastighetsskyltar och det hjälpte hyfsat då AI förarna körde med (någotsånär) rätt hastighet i spårkors men att få det att funka så bra att vi ville släppa detta blev det inte. Sedan TRS2004 släpptes har jag inte haft tid att lägga de runt 100 timmar som behövs för en riktig test. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nytt lok från MLM: Z65 & Z70 | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 14 | 2004-02-29 15:56 |
Nytt från Svenska Wupper-expressen. | Pursche | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 4 | 2003-09-17 23:12 |
Nytt från TAC | LLJ | 3D-design - Trainz | 0 | 2003-08-20 09:38 |
Nytt från TAC | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-05-01 08:43 |
Nytt ånglok direkt från smedjan | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-10 06:46 |