|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-08-13, 13:03 | #46 |
Guest
|
Men Pussgurkan, jag kommer in på www.skyvirtual.org utan problem, (vad jag nu skall göra där?). Menar du att sidan är farlig?
Cookies är väl ändå något som sparas i en mapp på en dator, och inte länkas från en hemsida heller? Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" |
2004-08-13, 13:48 | #47 | ||
Medlem
|
Citat:
Sen trodde jag att man hade rätt att uttrycka sin åsikt, Pussgurkan och Janne, men det är ju som vanligt - så att säga. Säger man ett litet pip kommer hela tuffa "vuxen-armen" och visar vem som bestämmer. Kör på med reklamen, hoppas också att alla intäkter gör så att vi får en stabil server. Med vänliga hälsningar Pson |
||
2004-08-13, 14:11 | #48 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
Byggare Bob skrev
Men Pussgurkan, jag kommer in på www.skyvirtual.org utan problem, (vad jag nu skall göra där?). Menar du att sidan är farlig? Cookies är väl ändå något som sparas i en mapp på en dator, och inte länkas från en hemsida heller? Tog bara med det som ett exempel inget ont i den cookien men cookies lagras faktiskt på din hårddisk under ex C:\Documents and Settings\user\Cookies och en cookie kan innehålla i stort sett vad som helst det är ett känt faktum att en duktig programerare kan sprida virus via ex en cookie så se upp ! |
2004-08-13, 15:26 | #49 | |
STW-member
|
Citat:
Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
2004-08-14, 06:12 | #50 |
Guest
|
OT: Kan en cookie sprida virus???? [:X][:X][:X]
Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" |
2004-08-14, 13:03 | #51 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
|
2004-08-14, 17:36 | #52 | ||
Guest
|
Citat:
Ironi åsido och åter till ämnet, reklambannerna stör inte mig personligen och så länge reklamen inte blir mer omfattande med pop-uper eller liknande så får de gott vara kvar. Kanske ett bannerutbyte vore något också för att locka fler hit till e-buzz? Tycker inte att det kommer så särskilt många nya hit, för bara något år sedan var det en hel annan omsättning på folk har jag för mig. ____________________ / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
||
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Förslag ang. reklam etc! | Dson | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-05-10 11:21 |
Hur använder ni forumet? | Fredrik | Off-topic | 13 | 2004-01-16 23:55 |