![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Jättekul med alla positiva kommentarer!! Själv skulle jag vilja ge en eloge till alla de som byggt alla snygga objects till simulatorn. Det är ju de som gör att rutterna blir så pass snygga som de blir. Topp 3 listan på objects:
1. Alla svenska fordonen och vagnarna, signalerna och tavlorna längs banan. ![]() 2. Tomas kontaktledningspaket 3. Träden som jag använder mig av och det italienska gräset. En rekommendation är att inhandla Svenska tåg 2004 och 2005. Där finns ju massa gutt som man inte annars hittar på DLS. mvh
![]() |
#77 |
Medlem
|
![]() ![]() //Tobbe!
![]() |
#78 |
Medlem
|
![]()
Blir bara bättre å bättre å till sist så finns det knappt nåt som kan beskriva hur bra det blivit =)
![]() |
#79 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Har inte skrivit något i det här ämnet innan, men nu måste jag bara få fråga hur det går med byggandet? Är helt övertygad om att fler än jag längtar efter att få köra på din bana...
![]() Senast redigerad av Joel den 2006-07-27 klockan 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
|
![]()
oja...den banan ser hejdlöst bra ut. känns som man kan lägga ner sitt eget byggande.
jag har svenska tåg 2004 och 2005..men jag kan inte hitta skylten som ska vara vid vägpasseringar. den med livsfarlig ledning. var finns den? Senast redigerad av Joel den 2006-07-27 klockan 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
Mvh Henrik
![]() |
![]() |
#82 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Det här är det bästa jag har sett av allt jag sett hittills av proffsbyggda banor till MSTS och Trainz. Detaljeringen av landskapet är i en klass för sig, verkligen snyggt gjort. Hoppas på fler fina bilder i detta forum.
![]() |
#83 |
Medlem
|
![]()
Tack för alla fina kommentarer!! Under sommaren har byggandet i stort sett legat nere...men jag ska försöka ta upp arbetet så snart vädret blir lite sämre. Jag har reviderat "ruttkartan" som finns publicerad tidigare i denna tråd. Dels har den smalspåriga banan slopats pga att det inte finns så mycket objects till smalspår (exempelvis vägkorsningar) men även lite andra mindre förändringar.
mvh
![]() |
#84 |
Medlem
|
![]()
Här kommer lite nya bilder från rutten.
![]() |
#85 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Gråter nästan, det är ju så jä*la snyggt!!!!!!
![]() |
#86 |
Medlem
|
![]()
Snyggt! Ser väldigt verkligt ut
![]()
![]() |
#87 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Mycket Snyggt.. Var har du hittat gräset och träden, På bild 5 och 2?
![]() |
#88 |
Medlem
|
![]()
Tack tack!
Gräset heter "ciuffi erba" 1 & 2 och "ciuffi verdi" har jag för mig och är italienskt. Även många av de träd som jag använder mig av är italienska. Någon enstaka björk som jag tror kommer från svenska tåg-skivorna också. mvh
![]() |
#89 |
Medlem
|
![]()
Här kommer några bilder till...
1. Industrispåret i Överum. 2. Vänta 65. 3. Stationen i Överum. 4. Vagnuttagning med Z65 i spetsen.
![]() |
#90 |
Medlem
|
![]()
Hur är banan att driva? alltså börjar minum spec för en dator att dyka upp. Så här fina banor brukar kräva sin dator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|