|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2002-09-19, 11:15 | #1 | 
| Admin & STW-member Reg.datum: Aug 2001 Ort: ,  , Sweden. 
				 |  Minitutorial - Vi bygger en växel 

Här kommer en mycket enkel och snabb guide för att göra en växel i Trainz Surveyor Börja med att dra en bit räls så att det ser ut som på bilden   Fortsätt att dra en liten bit till så att du får enligt nedan  Dra sedan ny räls från "centralpunkten"  Fortsätt att dra uppåt. Tänk på att du måste släppa musknappen mellan varje dragning så att det skapas en "spline"-punkt  Sedan letar du rätt på en växel. Finns numera även svenska växlar  Nu bör det se ut något så här  /Fredrik Forumvärd | 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 | 
|  Liknande ämnen | ||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Frågor på min rutt jag bygger | Erik.H | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 12 | 2006-10-19 22:01 | 
| även jag bygger elektrolok... | tufftuff | 3D-design - Trainz | 14 | 2005-03-08 17:27 | 
| Bild på växelklots animerad växel | Tomas | 3D-design - Trainz | 0 | 2004-12-02 00:45 | 
| Om du bygger Malmbanan | Rojje | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2003-08-18 21:29 | 
| Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 20:26 |