![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
hej är det nåns som vet vad man kan få tag i sj regina tåg.
som är i sj färger. skriv svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
På Banbyggarna kan du hitta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
jag tittat dä men sj regina tåg finns ej . sj regina är jo silver med sj logo på .. vet nån vad man kan hittar sådan tåg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, SJ's gråa/silvriga Regina finns inte till TRS. Inte ens i verkligheten.
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Då menar du X2 "Grålle"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
nej utan regina grå med sj logo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Ända gråa Reginan, mej veterligt, är en modell som står i en glasmonter, och hur du ska få in det i Trainz, det begriper jag inte.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
så se tåget ut .
detta tåge ska ersätt x2000. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Detta finns inte ens i verkligheten som sagt och inte som modell i Trainz heller, ingen har gjort det, ingen har målat det så än!
Enda modellen som finns är den som visades upp på Nordic Rail på Elmia i oktober. ![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
finns regin . med blå med sj logo den gå jo i mellan stockholm och dalarna tro jag .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Den finns på Banbyggarna om du bara kunde anstränga dig för att kolla också!
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Perra, vi blir galna på dig snart.
Om man skriver som en idiot blir man också behandlad som en idiot. Det betyder också att om man beter sig som en idiot blir man också behandlad som en idiot. Bli inte förvånad om vi snart börjar behandla dig som en idiot. Jag skrev tidigare att det inte finns någon SJ-Grå X55 Regina till Trainz, än mindre finns den i verkligheten. VAD är det med det du inte förstår? Vad i orden "Finns ej" förstår du inte? Snälla, bespara oss alla dina minst sagt idiotiska inlägg.
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|