![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
alltid fyndigt att kolla om man har fått det. Gå till väga så här för att hitta det, om du nu skulle ha det:
1. Gå till Start, sedan sök 2. Tryck på filer/mappar, och skriv in namnet jdbgmgr.exe 3. Du måste söka i C:\ katalogen 4. Viruset har en grå nallebjörn som logo med namnet jdbgmgr.exe ÖPPNA DEN INTE!!!!! 5.Högerklicka och ta bort/delete 6. Gå till papperskorgen och ta bort den därifrån också 7. Om du har fått detta virus så MÅSTE du kontakta alla i din adressbok för de har antagligen också fått det. säger bara en sak: HATA VIRUS!!![xx(][xx(][xx(] /Leoj besök gärna: http://www.trainz.w3.to (snart i ny tappning ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Junior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Hej!
![]() Det där behöver inte vara något virus! Läs och begrunda på: http://www.f-secure.se/virus/hoax/hoaxinfo.asp?Id=117 ![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur man kan gå på Hoax går verkligen över mitt förstånd.
Flera gånger har jag fått mail där det står liknande: Hej! Nokia tetar mun-mot-mun-metoden för marknadsmässigreklam och skickar du detta mail till minst 50 personer (inkl kopia till <valfritt namn hos nokika.com> så får du Nokias nya värstingmobil Sådana Hoax går över mitt förstånd hur folk kan gå på. Tänker folk inte alls utan tror på allt som skrivs? De som går på sådana Hoax (likt mitt ovan) tror säkerligen på tomten också ![]() ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Tänk om det hade varit sant. Då hade Nokia varit urinerade vid det här laget! ![]() ![]() ![]() EIDT: Ja det kan man ju säga det med![} ![]() ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Fy f-n för såna korkade personer som skickar vidare såna hoax (och alla andra kedjebrev för den delen, jag bryter de alltid!)
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med MSN Messenger | Joel | Off-topic | 10 | 2005-03-18 05:27 |
Virus eller annat hemskt???? (konstigt fel...) | Olaf Lindström | Off-topic | 8 | 2003-12-05 19:24 |
Fler än jag som får virus med emailen? | Hawk | Off-topic | 9 | 2002-09-06 18:13 |
Virus varning | Kvarne | Off-topic | 1 | 2002-07-30 11:55 |