![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej allihop. Då vi nu har ett flertal operatörer som inte är online så ofta så kommer jag att automatisk uppdatera alla kontrakt som går ut med 10 veckor. Alternativet hade varit att avsluta dessa kontrakt med ev stora förluster som följd.
Det innebär altså att om ni vill avsuta eller ändra ett kontrakt så får ni maila mig. ![]() M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Detta är helt okej med mig. Jag har inte kunnat gå in på msn i skoaln som jag gjort de senaste åren.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Helt OK med mig med.
STAB har varit väldigt passivt under sommaren och kommer att vara det de närmaste veckorna också pga MYCKET jobb ![]() ![]() http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Remiss 7. Nya kontrakt.... | Pursche | Virtuella Tågbolag | 5 | 2004-06-29 20:20 |
? | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 7 | 2004-05-14 20:57 |
STAB - Nattåg uthyres | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 50 | 2004-04-21 00:28 |