![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag tänker köpa en digitalkamera, Minolta Dimage 7i.
Undrar bara om det finns någon som har en 7:a och är nöjd med den. Vad använder ni andra för kameror?? GT ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
http://testcentret.idg.se/lvl3.asp?l...rd=abc&weight= där kan det finnas något. DN konsument har också testat Dk'r kolla www.dn.se klicka på konsument i menyraden. Mvh Johan ![]() "No! Try not. Do or do not--there is no try" Edited by - ghostwalker on 17 May 2002 14:32:52 Edited by - ghostwalker on 17 May 2002 14:36:57 |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
- Jag läste många recensioner innan jag köpte min kamera. Dimage 7 fick som regel ganska dåliga recensioner så jag valde en annan: Olympus E-10 Jag är toppennöjd med kameran och rekomenderar Dig att titta närmare på E-10:an eller efterföljaren E-20. Lycka till med kameraköpet GT! ![]() Mvh R o g e ® ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Senior Member
|
![]() Citat:
http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=1135 den har fått bra läsarbetyg den är visserligen ganska dyr (7995) men som sagt den har fått bra betyg. Mvh Johan ![]() "No! Try not. Do or do not--there is no try" Edited by - ghostwalker on 17 May 2002 15:49:07 |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Den nya modellen dimage 7i kommer nu i maj.
Om man jämför den och E-10:an så är dom ganska lika. Dimagen klarar lite högre upplösning, men det är ju inte bara den som avgör bildkvaliteten. Jag har varit inne på www.cyberphoto.se och tittat mycket men även andra sidor. Tycker att dom skriver ganska utförliga recensioner. Vill gärna ha fler förslag!!! GT ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vad har ni för digitalkameror? | GT | Off-topic | 11 | 2002-07-12 11:11 |