![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Här är några bilder från min banna som jag fortfarande bygger på.
Den stora bilden skall föreställa Åstorps station den lila på höger sida skall vara Nyvångs gruva när den var i bruk. Samt Krapperups station där nere. Den första stora bilden skall föreställa Helsingborgs Färgstation o den undreär Mölle station. Hade jag bara fått kläm på hur GMAX programmet hade fungerat så hade jag byggt de riktiga husen som de såg ut istället för de som finns i trainz. Jag vet inte om det finns någon som kan hjälpa mig med detta.
Statens Järnvägar (SJ) Senast redigerad av Statens Järnvägar den 2006-08-08 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har lagt ut min banna på uppladningssidan om ni vill lada upp denna bannan.Men bannan är inte färdig på långa vägar.
(SJ)
Statens Järnvägar (SJ) Senast redigerad av Statens Järnvägar den 2006-08-13 klockan 00:07. |
![]() |
![]() |