![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
kan ni inte göra moderna tåg också? för jag personligen gillar nyare tåg bättre än gammla. Det är nog det som kommer göra att jag tröttnar på trainz så småningom, det finns inga "nya" eller moderna tåg. Vilket är synd. bara gammal skåp mat om ni som gillar gamla lok/tåg ursäktar. jag tror på en bra blanding av gammalt och nytt. Eftersoma alla gillar inte gamla lok och alla gillar inte nya lok.
därför föreslår jag att ni försöker göra lite till många istället för mycket till några. Jag vill inte vara otacksam för det enorma arbete ni lägger ned för era modeller är riktigt snygga men som sagt lite variation är aldrig fel särskilt inte när det gäller nytt och gammalt. Mvh Johan ![]() "No! Try not. Do or do not--there is no try" Edited by - ghostwalker on 20 May 2002 13:12:08 |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 21:04 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Svenska Tågwerkstäderna öppnar ny site! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2002-06-12 07:28 |
STW presenterar - Svenska järnvägsövergångar | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-05-22 11:05 |