![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag börjar få så många lok och annat att jag hittar inte längre loken jag laddar ner utan en hejdlöst massa letande bland alla lok. hur gör ni?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Laddar du ner Svenska? Gör ett Svenskt bibliotek!
/Daniel Senast redigerad av Joel den 2006-08-18 klockan 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag laddar ner både svenska och amerikanska. tyvärr så lägger de sig inte rätt. och nu när man väl har kommit på att de inte gör det. är det liksom lite försent. göra om alla dessa lok lär ta MASSOR med tid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej Daniel.
Vill du utveckla det där lite mer för jag har samma problem. Och inte bara med loken. Det är inte helt lätt att veta vad man har nerladdat och var man har det. CGD |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Sök på forumet så ska det finnas en tråd som visar hur ni gör ett Svensk bibliotek.
Tyvärr hinner jag inte titta nu i Trainz, så jag kan kanske förklara bättre ikväll ( vem vet ![]()