![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Bryter ur diskussionen ur denna tråd:
http://www.e-buzz.net/forum/showpost...23&postcount=7 När jag installerat uppdateringen till MSTS ver 1.2 så upplever jag inte längre något "dynamiskt" ljud i rutterna. Det är konstant volym på motorljudet utanför tåget i kameraläget (4)och när jag sitter i hytten och möter ett tåg, så överröstar det mötande tågets motorljud hytten som ju bör vara tyst. Vissa omgivande ljud som kyrkklockor etc bör ju vara distansierat men är lika högt som tåget som susar förbi. Mitt ljudkort är ett integrerat Realtek AC97. Någon som kan ha en idé vad det kan vara??? Har aldrig upplevt detta problem förr! EDIT: Uppdaterade drivrutinen för ljudkortet, och se nu fungerar det utmärkt! Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-09-08 klockan 11:45. Anledning: Fixade problemet! |
![]() |