![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#451 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Min första flygning gick sådär.. råkade krascha ett antal gånger, tror inte jag ska bli pilot när jag blir stor, har inte riktigt fattat alla kontroller etc..
![]() ![]() Bilderna från Microsoft Flight Simulator X Demo som jag testade på. ![]() Störtdykning.. ![]() Påväg ner i havet för tredje gången.. ![]()
![]() |
#452 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#454 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
men det är bara att jobbba på. ![]() Men hur i helsike kunde du få till dig så mycket piloter ända upp till sverige!? När jag är där brukar det vara ett plan i hela norden som flyger.. -.- Vilken tidpunkt? Vilken server? Och juste, vilken rang krävs för ESSB_TWR? :S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Medlem
|
![]()
Hej. Tid är olika, men på måndagar kl 19-22 lokal svensk tid är det typ en online dag, då brukar många flyga. Server kan du ta tex denna (be1) när du conectar i fs på ivap rutan och kanske denna (at)
man behöver inte någon rank till Essb_Twr utan student 1 går bra. Hoppas detta hjälper dig lite. och blir roligt att se dig online!
![]() |
#457 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tänkte väcka upp denna tråden med 2 st bilder...Bilderna är från FS 2002. Bild 1: Ryan air....Flyget kommer från Paywarepaketet Traffic 2004 (det funkar även med FS 2002) Bild 2: DHL Kanske inte de snyggaste bilderna men man kan inte få allt här i världen.... MVH Kenneth PS Har även en fråga: Var kan man hitta ADF-frekvenserna i FS 2002? Eller finns det en sida där dessa finns? Det finns ju om man klickar på kartan får man upp en massa info, men just ADF-frekvensen hittar jag inte! DS PS2 Ändrar detta till FS 2004 istället..DS
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2006-10-15 klockan 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Visar en ny bild här. MyTravel innan Take Off från Mallorca. Bilden är från FS 2004. Testade att installera detta för att se om det gick bra på denna burken.....Och det gör det ![]() MVH Kenneth
![]() |
#459 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Gjorde en kort flygning från Aalborg - Sturup och då såg det ut så här över de danska vattnen på morgonen.... ![]() MVH Kenneth
![]() |
#460 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer lite nya flygbilder, denna gång kvällsbilder från en flygning Salzburg-Sturup MVH Kenneth
![]() |
#461 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Här kommer en flygbild från mig
![]() En B757-200 i solnedgång.
Mvh Alexander Senast redigerad av alex den 2006-11-14 klockan 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Alex, du snodde min ide på att lägga upp bild på ett AI-Flygplan!
![]() ![]() Citat:
Nu kommer lite bilder från min lilla flygning runt VABB.
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-11-14 klockan 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Här kommer några bilder på Air India MD-11, Boeing 737-700 och Boeing 757-200.
![]() |
#465 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Visar lite blandade FSX-bilder. Först en default B737-800 på Arlanda, sedan under inflygning till Barkarby och till sist två top views för att visa dom fina texturerna.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |