![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
När jag idag satt med min rutt: Stockholm-Göteborg(kanske jönköpping.). Och "installerade" övergångar i Stockholm, så funkade övergångarna sen!!(j-vla bugg, eller???). Jag har ominstallerat Trainz å Övergångarna... Bilarna funker heller ej på dom "svenska" vägarna (syndare)....
MvH Cj ps. Hjälp sökes af STW... En vän nära dej... ![]() /Sthlms nya mördare(!): C20 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
övergångarna funkar fint för mig.
har heller inga problem med att det inte är bilar på den svenska vägen kontrollera om du inte råkat trycka på knappen som stänger av bilarna /Tomas |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Övergångarna funkar bra för mig med....
å vägarna så flyter trafiken på utmärkt! (inga trafikstockningar) Mvh: Kvarne, VD på VSÅS http://www.anglok.org/ SåS hemsida ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 21:04 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 17:21 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
STW presenterar - Svenska järnvägsövergångar | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-05-22 11:05 |