![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har mekat ihop några skyltar och tavlor till järnvägen... Är detta något ni vill ha? I så fall kan jag göra fler... MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Tavlor som den gula längst ner skulle vara roligt att ha fler av. Då tänker jag på en sådan tavla med vit bakrund..
![]()
![]() |
#3 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, skyltar är av stort intresse. Sånt höjer känslan i rutterna!
Nått som jag också gärna skulle vilja se är dessa: http://f15.parsimony.net/forum25608/messages/685897.htm Passar visseligen bäst på en lite äldre svensk rutt...
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det stämmer.
För övrigt snyggt knebert!
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Eftersom jag bara har Train Sim Modeller så kan jag inte det. Gmax har jag visserligen men inte satt mej in i hur det fungerar. Vet ej om det går att konvertera i TSM ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kom på en annan sak, är det någon som är sugen på att göra texturer till skyltar/tavlor så är jag tacksam. Det tas gärna emot så fixar jag till så att skyltarna blir gjorda. Eller om det finns bilder på dom som man kan använda, raka och fina. Jag är dessutom villig till att ta fram bilder via Banverkets materialkatalog om någon vill fixa texturerna....Det är jag inge vidare på!!! Tänk bara på att texturerna skall hålla måtten 128x128, 256x256 och så vidare... OBS! Skyltarna görs utan monterade stolpar. När det är klart för leverans så kommer det en stolpe med, allt för att man skall kunna placera skyltarna hur man vill...OBS! MVH Kenneth
![]() |