![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2006
|
![]() Citat:
Laddade ned den tidigare länkade uppdateringen, men har inte märkt någon skillnad... men det kanske är det som är det fina i kråksången..? Jag laddade också ned "Smålandsbanan" och inte heller den hittade jag i programmet senare, trots att jag packat upp den..? Kanske den hamnat i fel katalog? Kanske denna bana inte är kompatibel med mitt program? Tips på andra svenska banor att ladda hem mottages också tacksamt! Mvh Björn J. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2006
|
![]()
Nej, jag har inte laddad hem BJH, eftersom det var så många grejer man måste ha som jag inte har, ännu. Tack för tipset iallafall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
Citat:
Man får himla mycket för pengarna när man köper Trs2004 idag, speciellt när man kan hitta det för ner till 100kr ibland. Trs2004 må väl ha vissa begränsningar, men är vid det här laget stabilt och väl genomarbetat.
![]() |