![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag är lite problem när jag försöker sätta ut den motorväg som följer med TRS, alltså den fyrfiliga vägen (två åt varje håll). Det verkar inte vilja komma några bilar där. Men på den "vanliga" vägen kommer det. Är det någon som vet hur man skall göra för att få trafik på motorvägen? MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Om det är den svenska du menar så kan jag lugna dej med att där kommer det inga bilar. Du får sätta ut egna.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
tack för förslaget? Hmm. Men då kanske man kan göra 2 enkelriktade splines bredvid varran va?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Okej, tack för svaren.
Om man sätter ut egna bilar på vägen, då kan de inte röra sig väl? Finns det någon flerfilig motorväg med rörliga bilar? MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr så finns det inte det. Är mest för att Auran inte gjort en sån teknik.
Fredrik. Kan du förklara hur man gör för att göra en enkelriktad väg där bilar åker? /Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag har också frågat mig hur man gör för att använda osynlig väg för biltrafik som bara går i en riktning. Den här tråden är ju flera år gammal, men ännu har ingen kunnat svara....:-( Hoppas så småningom... Hälsningar
![]() |
#8 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det är väl bara att vrida på splinen och sätta ut i den riktning man vill ha den i?
Testa det så går det nog bra. ![]() Hoppas man ej får påhopp för att man svarar i en gammal tråd heller. Tycker för övrigt det är löjligt att man inte fårskriva i äldre trådar. ![]() I andra sammanhang när man skapar en ny tråd får man skit för det eftersom det redan finns en tråd om det. ![]() Å andra sidan förstår jag i fall man till exempel skriver fin bild till en tre år gammal tråd. Ursäkta att jag blev upprörd men jag ville bara uttrycka min åsikt.