![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Janne...Jag kan lova dig att jag är mer än 7 år...faktum är att jag är 14 år i September.
Ja det är sant att jag gillar Train Simulator mera. Men jag har inga problem. Och tycker du jag vart lite stöddig mot er "Trainz entusiaster" så får jag be lite granna om ursäkt. Det var för två dagar sedan då jag installerade Trainz här hemma på datorn och körde RC lok med ett par oranga passargerar vagnar. Jag installerade Inter Regio vagnarna och sedan dess kraschar spelet när jag skall starta en resa... Jag har inte brytt mig om Trainz sedan dess. Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz 2004 | Tågroger | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-01-03 08:22 |
Vad är sämst med Trainz? | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 28 | 2002-10-01 06:52 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 19:23 |
Trainz till jul! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-10-02 17:20 |