![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Vad är det då som sliter? Min uppfattning, fortfarande: Dåligt underhåll. Underlåter du att göra regelbunden service, kör på gammal olja etc, slits bilen fortare.. Fortfarande samma oavsett sort... Trimdelar... Eller andra "justeringar" utöver originaltillbehör... Risar ofelbart ner bilen i långa loppet. Felaktig hantering. Tar kål på vilket fordon som helst. Det kostar att underhålla en bil. Köper man en begagnad bil, kan det vara extra viktigt att övertyga sig om att serviceen är gjord. Bilda sig en uppfattning vad bilen har "fixats" med. Allmän-intrycket är viktigt. Är bilen välvårdad i sitt synliga intryck, serviceboken i ordning så spelar det ingen roll vad det är för fordonstyp.. __________________________________________________ __ ![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilken av dessa webbkameror borde jag köpa? | Olaf Lindström | Off-topic | 3 | 2004-03-23 20:20 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Vi vill se Reginan rulla! Vi vill se Reginan komma | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-07-23 17:02 |
Vilken sida hämtar ni downloads till Trainz!! | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-09-25 19:21 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |