![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Jag är inte helt säker på hur du menar med övergriper mitt förra svar... Men, för tydlighetens skull, jag tycker inte att man kan säga att det är lätt att lägga spår, är det så du tyckte oxå, Kenneth? Sen ar det vara intressant att ventilera andra uppfattningar än sin egen... ![]() Som nybörjar-övning tycker jag dock inte att det är så lyckat att gå in och modifiera i en originalrutt, eftersom det finns signaler o pyssel i den och för en nybörjare är det högrisk att det kommer att strula till det. Däremot är det ju givande att gå in i en befintlig rutt, vilken som och undersöka hur saker är gjorda och vad som är använt. Backup-övningar är ju en viktig syssla när man kommer igång. Lika viktig är "nästan kontinuerlig" save. Skulle RE bli arg och slänga ut dig, så gäller det att inte tappa senaste 30 minuternas arbete, som säkert var mycke inspiritation med i det passet... ![]() |
|
![]() |
![]() |