![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Det är livsfarlig att åka med tåget på fönster.
http://www.jesper.nu/filmer/wtf/Extreme_trainsurfer.php Det är synd att han dog av leukemi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
det kanske var bäst det så har vi en galning mindre i samhället om man säger så. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är en grymt tragisk historia och inget annat! Ursäkta uttrycket, men f-n inte konstigt att han lever ut under dom få åren han blev tilldelad! Grymt korkat av dig att tycka att det är "bäst" att en kille dör av en hemsk sjukdom vid en sån låg ålder. Edit: Förövrigt en väldigt vacker film om han tycker jag,
Scania R470 24m. Får jobbet gjort ![]() Senast redigerad av Cörran den 2006-12-10 klockan 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Erik har helt rätt, och jag håller med Cörran. Filmen är mycket fin, särskilt med den otroligt stämningsfulla musiken.
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Fin film om en kille som dog för ung, men det han höll på med var och är rena dumheter. En kollega till mig körde över en kille som koppelåkt och det var ingen trevlig upplevelse för honom. Tyvärr visas alla dessa filmer bara hur "coolt" det är, men aldrig något ord om alla dom som faktiskt dör och skadas av det dom gör, surfar på tåg.
Det tråkiga är att filmerna peppar och uppmuntrar vissa människor att göra detsamma med tragiska följder, dels för dom som skadas, dels för oss som kör över dom som ramlar av...........
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
jo, att det inte är nåt "vanligt folk bör göra", e det ju inget snack om.
Men jag förstår att han skiter i de flesta regler efter ha fått den diagnosen vid en sån låg ålder. Å han riskerar ju ingen annans liv...
![]() |
#8 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jo, men de finns nog inte så många tankar i hans huve om rättvisa här i världen. Och om kanske tycka synd om andra...vad vet jag, kan bara försöka mig förstå. Och jag vet iaf att jag hade kommit över det hela bra mycke lättare om jag visste att de en som va döende och gick efter mottot "man är först fri när man inte har nåt att förlora".
Jag sitter ju inte förespråkar tågsurfande i allmänhet direkt... ![]()