![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
frontglas animation!
Vet inte om jag har gjort det rätt eller inte. Vad tror ni?? www.svoyager.com/files/animationtest.avi SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
jag tycker det ser bra ut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
en fråga till. Jag redan har svaret för mig men jag vill veta vad ni tycker på det.
Här är resultatet med det nya animation till frontglasen men det finns en lite problem. Titta. www.svoyager.com/files/testanim1.jpg och www.svoyager.com/files/testanim3.jpg Det första bild är när frontglaset kan vara animerad. Det gör samma problem med cabbens dörr att även om jag använder det samma texture, det ska alltid finnas en färg skillnad. Det ser konstig ut men det betyder att man kan göra det här (www.svoyager.com/files/testanim2.jpg) i TRS. Frågan är: Vad är bäst tror ni? Att kunna animera frontglaset och ha färg problemet eller att inte kunna animera den men ha en vackrare tåg? Jag redan har svaret till den här frågan men jag vill veta vad ni tror på det. SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Glömma det sista frågan.
Fixat!!! ![]() ![]() ![]() www.svoyager.com/files/testanim4.jpg Också betyder att det ska vara en fix till cabbens dörr. äntligen! SV Senast redigerad av SVoyager den 2006-12-22 klockan 09:26. |
![]() |
![]() |