![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej har börjat bygga på en bana i trs2004.
Lite bilder på hur banan ser ut just nu. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-08-13 klockan 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Snyggt Leopold!
Mvh Alexander Senast redigerad av alex den 2006-06-11 klockan 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har byggt vidare på banan här kommer lite bilder. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-08-13 klockan 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Håller på och bygger på banan varje dag här kommer lite bilder. Leopold.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Idag gjorde detta loket en tur på banan. Här kommer 2 bilder på loket. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-08-08 klockan 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Håller på med ombyggnaden av banan. Leopold.
![]() |
#7 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() Hoppas det går bra.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer 2 bilder från banan. Leopold.
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer lite mer bilder från banan. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-10-19 klockan 02:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Trevliga bilder Leopold.
Ett tips vore att göra lite upp och nedsänkningar,lite blandad textur och lite hus och träd så är det lite roligare att både titta och bygga. ![]()
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fint att du bygger rutten. En liten tips bara, kan du byta ut stolpar till bryggor så det ser bättre ut.
Lycka till i fortsättningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Tja hur får ni tag i svenska vagnar ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Sen finns det ju på Svenska tåg 2004-2005'cd-skivorna också, de kan du enklast (!) köpa på NordicSoftSales : www.nordicsoftsales.com Sen har vi DLS också (Download Station), som finns här: http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php, men då måste du vara medlem hos Auran (?).. Finns även lite i Downloadsforumet till Trainz här på E-buzz, dock är det mesta ommålningar, d.v.s du måste ha orginalet som finns på de andra ställena jag berättade om, för att få dessa att funka!
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Idag så sattes SJ Rc6 1338 i trafik på banan loket har försetts med txloggor på sidorna då det kommer att användas i timmer trafik. Leopold.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2006-10-30 klockan 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har börjat att bygga på en ny godsbangård för godståg bilder kommer senare. Leopold.