![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
...är en engelsk museumspårväg. Byggbilderna har varit mycket imponerande!
Några screens här: http://forums.uktrainsim.com/viewtop...d307616ac23107 I denna tråd finns en länk, så man kan ladda hem rutten från rapidshare: http://www.tssf-forum.de/yabbse/inde...threadid=20162
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Rutten finns nu enbart på UKTrainSim att ladda ner, eftersom det var en exklusiv rutt för UKTS.
Nedladdningen via Rapidshare är alltså ej längre möjlig. Länken både på TSSF.de och RapidShare är borttagna. De är effektiva engelsmännen... |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Men uktrainsim.com har det.
Men det kostar penga om man vill laddar ner något från UKtrainsim.com Senast redigerad av themepark den 2007-01-02 klockan 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jaså.. men jag var inne på Uktrainsim och jag försök laddar ner några från där.
"You must be logged in to download" Så jag inlogg in där. sen jag klikca på "download" sen komma en sidan "Download Depot" "Download Server Non-Premium Statistics" så klicka jag något av dem länkar då komma jag frma och stod någon pris. så jag trodde man måste betala. men hur kanjag laddar något från där? Jag klicka på download då kommer det en hemsid istället för "download skylt" vad ska man göra för kunna laddar ner grejer från där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() Du måste ha en stor portion tålamod. När du klickat på "download" så kommer det upp en ruta som talar om detta (du ställs i nedladdningskön): Current Downloads 6 out of 6 Queue contains 14 downloads. Queue contains 140,166.00 Kb of files.. Den websidan skall du uppdatera med F5 minst varje minut. Det kan ta lång tid, en timme kan inte vara ovanligt. Enligt mig och många av oss MSTS-använadre ett helt idiotiskt system. |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
uktrainsim har sedan länge tillbaka gett dig möjligheten att ladda ner gratis, dock bara 19-21 (?).... all annan tid på dygnet behöver du premium för att ladda ner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Okey, jag tycker det är jobbig. Det är dålig av dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja jag kan bara hålla med dej om detta, ett riktigt idiotiskt system ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
Sådan var det indtil for et par år siden, men nu kan du hele døgnet downloade gratis men først skal du ofte vente i op til en time i køen før du kan downloade og så downloader du bare 2 Kb/s. Hvis du betaler fex 3 £ kan du i en måned downloade uden ventetid og i en rasende fart. hilsen Erik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
okej, har inte varit inne där på över ett år (och mer än det)...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ja du, en dag kanske man är tvungen att skaffa premium på både train-sim och uktrainsim.
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2007-01-04 klockan 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citat:
Men då skall man inte kalla det freeware... |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Testade rutten idag och den är verkligen fin. Dessvärre är den mycket kort, så det passade att köra den med en hästspårvagn...
Hästspårvagnen finns här: http://didi2004.de/include.php?path=...63a851d52a55f2