![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Då tar vi några nya bilder. tack för kommentarerna på föregående bilder.
1. På bangården 2. Utfart från bangården 3. På Gammla linjen/ Bibanan Just nu pågår spårläggningen på "Gamla linjen" Det är en kortare enkelspårig bit som utgår från Bangården och sträcker sig c.a 1-2 mil innan den återvänder till huvudlinjen. Anledningen att den finns är att den går via en stad som missan av huvudlinjen. Så sakta men säkert byggs rutten på. Kvar att göra när "Gamla linjen" är färdig är ett c.a 2 mil långt fyrspår i andra änden till ruttens huvudstation. /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tycker du gör ett strålande jobb med denna rutt som inte är den enklaste att bygga om. Jag vet eftersom jag testat ett antal ggr. Lycka till med det fortsatta arbetet ![]() MVH Kenneth
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra gjort!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Gyrmt! imponerande,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack för alla komentarer på de förra bilderna.
Här kommer två nya från det område jag bygger på just nu. /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ytterligare lite bilder. Arbetet går långsamt framåt men ändå framåt.
/Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Några nya bilder från "Gamla Linjen" numera degraderad från huvudlinje till bibana.
1. Påväg ut på "gamla linjen". 2. En f.d station där tågen numera endast stannar för möte. 3. Vidare längs linjen. /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Tummen upp
![]()