![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Stort tack redan nu iallafall för att du kollar möjligheten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
................................. Man blir faktiskt tårögd när man ser bilderna och då skall ni veta att det inte är ofta som jag berömmer någon. Otroligt fint. Jag letar också efter mått på dvärgsignalerna men har inte hittat något ännu.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder og fine signaler.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
De ser fantastiska ut!. Nu ser jag verklingen fram imot de kommande svenska rutterna med dessa vackra signaler!.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack för snälla kommentarer!
![]() 7-lampors dvärg är nu i ett första utförande klart. Monteringsfall mot stolpe ska till oxå, samt gjuten fot. Sen 4-skens, såklart. Stort tack till knebert som trotsade vinterkylan och begav sig till Malmö för att mäta upp en dvärg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag håller mest (95 %) på med Trainz men måste ge dig beröm Mazz, otroligt snygga signaler!
![]() ![]() Lagom "smutsig" textur ger ett levande och äkta intryck. ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() J*vligt läckra signaler oxå mazz! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Ja vad gör man inte för att få vettiga grejor till MSTS och framförvarande simulatorer ![]() Men nästa gång kan det kanske vara lite varmare i luften så man slipper sitta med nävarna i ugnen för att tina upp ![]() Kul att se resultate!! MVH Kenneth Citat:
Om jag är rätt underrättad och vad jag läst tidigare om Mazz signaler så skall det säkert vara så, men jag är inte helt hundra, vi kan väl få ett svar av Mazz om detta ![]() MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av Joel den 2007-02-04 klockan 18:50. |
||
![]() |
![]() |