![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Takk for svaret.
Jeg prøvde og slette alle c20 og la inn V.08 igjen ,men har forsatt samme problem. Bruker 6 sett med vogner a 2 c2oa-b + 1 c20m. Får også en bråte med feilmeldinger: gameObject: Postmessage()illegal major or minor string Stack dump Function$void@GameObject: Postmessage (GameObject),string,stringFloat), line-1 function$void@c20m: testrightclosed().line 856. Jeg plasser også togen en stykke før stasjonen ved oppstart. En ting til jeg må også ta commit på c20 Engine hver gang jeg har brukt c20. MVH Odd Senast redigerad av odd den 2007-01-26 klockan 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Er det noen som kan fortelle meg hvilke stasjoner som er compatible med c20.
Jeg får forsatt ikke til å opne dørene automatisk når jeg har flere sett med c20 som går samtidig i Drive to. MVH Oddvar |
![]() |
![]() |